Sari
Naturalne chusty do noszenia dzieci
Rebranding | Identyfikacja Wizualna
Firm Sari zajmuje się produkcją naturalnych, przyjaznych dziecku, wyprodukowanych ze 100% bawełny szali służących jako nosidełka dla dzieci. Projekt miał odzwierciedlać charakter marki oraz podkreślić to co odróżnia ją od konkurencji. Ważne było aby produkt iwartości marki były czytelne już na poziomie logo.
Motywem przewodnim jest leniwiec - zwierze, któe pojawiło się na jednym z pierwszych projektów wzorów marki. Logo ma stanowić kombinację ciepła, troski i poczucia bezpieczeństwa. Wszystko zamknięte jest w okręgu - aby odzwierciedlić sytuację jaka zachodzi pomiędzy matką a dzieckiem kiedy jest noszone blisko jej piersi.
Projekt jest rebrandingiem dawnego logo marki, które nie sprawdzało się jako reprezentacja firmy - budząc dezorientacje związaną z charakterem firmy oraz będąc grafiką podobną do wielu gotowych w internecie.

Powrót do góry