PROCES PROJEKTOWY
> KONSULTACJA / ANALIZA MARKI
Bez względu na to czy poszukujesz logo dla nowo powstającej firmy czy chcesz odświeżyć wizerunek już istniejącej - nikt nie wie więcej o Twojej marce i tym co oferujesz niż ty. Dlatego wstępna faza naszej współpracy polega na skonsultowaniu Twoich potrzeb oraz oczekiwań, zestawieniu wszystkich ważnych informacji dotyczących projektu z tym czego dotyczy i co reprezentuje Twoja marka. Podczas konsultacji będę chciała dowiedzieć się jak najwięcej o Twojej firmie, jej celach, kliencie docelowym, tym co ją wyróżnia na rynku i o tym w jaki sposób chcesz by była na nim postrzegana. Dokonuje wstępnej analizy marki na podstawie której będę mogła doradzić i zaproponować rozwiązania graficzne - to bardzo ważny etap dzięki któremu masz pewność, że efekt finalny będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby.
W zależności od Twoich preferencji możemy skontaktować się mailowo, telefonicznie lub video.

> RESEARCH / ANALIZA BRANŻY
Szykując się do etapu projektowego przeprowadzam również rozeznanie na rynku należącym do Twojej branży. Pozwala mi to zaobserwować trendy oraz motywy dominujące. Jest to moment w którym warto się też zastanowić na ile przełamujemy całkowicie schematy. A może pozostajemy przy niektórych charakterystykach? Każda branża jest inna i reprezentuje siebie w inny sosób. Zdarza się, że raz całkowite wyłamanie się wcale nie jest najlepszym rozwiązaniem, a kiedy indziej pozwala zachować profesjonalizm i jednocześnie przebić się wśród konkurencji. Ze względu na to każdy projekt traktowany jest indywidualnie.

> BRIEF / MOODBOARD
Na podstawie zdobytych informacji sporządzam Brief projektowy - dokument zawierający najważniejsze informacje dotyczące projektu. Sporządzam też moodboard dzięki któremu łatwiej będzie mi przedstawić stylistykę dopasowaną do indywidualnego charakteru marki. Oba pliki zostaną wysłane do akceptacji.

> PROJEKTOWANIE
Na tym etapie rozpoczynam opracowywanie propozycji graficznych, których ilość wcześniej ustaliliśmy w umowie. Bazując na wszystkich zdobytych informacjach staram się stworzyć projekt, który będzie stanowil nowy język wizualny marki. Tworzę szkie koncepcyjne, które następnie przenoszę do programów graficznych co pozwala mi stworzyć grafiki według standardów projektowych. 

> POPRAWKI
Po dostarczeniu w umówionym terminie propozycji następuje etap poprawek. Jest to moment, w którym według Twoich wytycznych wnoszę zmiany graficzne do projektu, wszystkie w zakresie, który nie powoduje jego całkowitej zmiany. 

> REALIZACJA
Dostarczam pakiet plików, który wcześniej ustaliliśmy. W przypadku strony internetowej jest to jej uruchomienie.
​​​​​​​

Powrót do góry